Centre de Competència en Gestió d’Accidents de Trànsit

La llei 11/2007 que regula l’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics obliga de fet a redissenyar completament nombrosos processos on l’Administració interacciona amb freqüència amb empreses i persones físiques

La tramitació d’accidents de trànsit, tant en àmbit urbà com interurbà, requereix que s’intercanviïn dades entre els diferents afectats (víctimes, vehicles, companyies asseguradores, etc.) i l’Administració (agents, serveis de trànsit, sancions). La tipologia de possibles accidents de trànsit és complexa, de manera que el paper de l’Administració varia en funció de les circumstàncies de cada accident.

Better Consultants, a través del seu Centre de Competència, aporta la solució més completa per a la gestió integral dels accidents de trànsit. Aquesta solució cobreix des de la captura d’informació i la confecció d’atestats, amb croquis descriptiu de la reconstrucció de l’accident, fins a l’intercanvi d’informació entre les parts interessades en cas de litigi (companyies asseguradores, peritatges, requeriments judicials). El cicle es tanca amb la gestió del cobrament de les taxes en els casos en que les consultes d’atestats així ho requereixen.

El nostre Centre de Competència en Accidents de Trànsit, que ja ha contribuït a millorar els processos en l’àmbit urbà d’importants ciutats de nostra geografia, s’està ampliant per estendre la tramitació electrònica d’accidents a tot el conjunt de vies interurbanes de Catalunya.