DOMA : Multi-language

The communication with clients in different languages ​​is solved in a global and centralized basis with this software. DOMA manages all multi-language communication channels (correspondence, remote banking, office documents, etc.).

DOMA solves multi-lingual communication with maximum efficiency, regardless of the channel used to interact with clients.

 

Funciones DOMA

La solución multiidioma DOMA se basa en los siguientes conceptos:

Un diccionario o repositorio central de textos, ubicado en el ordenador principal en el Host, que sirve de núcleo común para gestionar los textos y conceptos en varios idiomas.

Un conjunto de interfases con los sistemas transaccionales, para facilitar el tratamiento de información en varios idiomas y a través de diversos canales de interacción con el cliente.

inventario documental, que permitirá recoger las características básicas de los formularios que utiliza la entidad

Procedimiento centralizado de administración del diccionario. La solicitud y recepción de las traducciones, se gestiona de forma automática, a través de un colaborador especializado.

Objectives

 

Isolate application software from the preferred language of the clients. and reduce the cost of multilingual conversion of the core transaction systems.

Standardize language processing, providing common procedures to all transactional systems (correspondence, contracts, electronic banking, etc.).

Unify the translation procedures of the texts, allowing the reuse of content in different channels, and facilitating the adjustment of prices and the quality control of the services provided by specialized translators.

Optimize the performance of critical systems, either by the high information volumes or by the need for real-time responses.