Gestió d’Accidents i Atestats

Gestió d’Accidents i Atestats

La nostra Firma s’ha instal·lat a les principals policies locals un sistema que facilita a les patrulles la preparació dels informes / atestats d’accidents de trànsit a àmbit urbà, l’anàlisi de l’accidentalitat urbana i l’enviament a l’Òrgan Regulador (SVT, SCT, DGT, ….) de la informació. Així mateix, posa a disposició de les parts (p.e companyies d’assegurances) l’obtenció d’informes a través d’Internet.

Operativament, els professionals autoritzats (Companyies d’Assegurances, Gestories, advocats, procuradors, Corredories, Jutjats, altres Administracions, etc.), 

D’aquesta forma es poden obtenir en temps real els informes dels accidents, sense desplaçaments, ni tràmits burocràtics, amb total garantia de confidencialitat , accedint al web corporatiu municipal corresponent.

El flux de tramitació dels expedients es pot finalitzar indistintament a les unitats mòbils o a les dependències policials.

D’aquesta manera es disposa d’un model “extrem a extrem” de màxima flexibilitat, que simplifica el cicle de vida de l’expedient (formulari d’accident o atestat), inserint el croquis, la reconstrucció de l’accident, o qualsevol altra informació rellevant, en el moment en què sigui més pràctic per als agents de policia.

El principal benefici és que redueix la càrrega de treball administrativa i permet una major dedicació a l’atenció al ciutadà i l’anàlisi de les causes dels accidents.

 

La plataforma de mobilitat no requereix inversions addicionals. La nova solució s’integra al 100% amb els servidors de les bases de dades d’informació policial, assegurant la compatibilitat amb les tecnologies més habituals, i sempre amb total independència de l’entorn tècnic.

Mobilitat

La utilització de les modernes Tablet-PC facilita la possibilitat als agents de policia de capturar totes les dades rellevants de l’accident en el mateix lloc dels fets. Utilitzant la càmera integrada en el propi iPad o Android, l’agent pot fer fotografies in-situ de l’accident i inserir-les en l’expedient, incorporant fins i tot de forma automàtica el geoposicionament exacte del lloc.

L’expedient es completa de manera senzilla amb l’accés remot a les bases de dades d’informació de la Direcció de Trànsit (conductors, vehicles, assegurances, etc.).

La plataforma de mobilitat no requereix inversions addicionals. La solució s’integra al 100% amb els servidors de les bases de dades d’informació policial, assegurant la compatibilitat amb les tecnologies més habituals, i sempre amb total independència de l’entorn tècnic.

Notícia Policia Local de Gijón

Els nostres experts en Gestió d'Accidents i Atestats es posaran en contacte amb vostè.

Privacitat

Consulti la nostra política de privacitat

D'acord amb el que disposa Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals ia la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46 / CE (Reglament general de protecció de dades), Better Consultants informa que les dades personals que figuren en el present document es transmeten directament al responsable del producte o servei, sense que en cap moment es incorporin en fitxers o bases de dades amb informació personal.

La informació facilitada s'utilitzarà per de contactar amb vostè una sola vegada, i exclusivament amb motiu d'aquesta sol·licitud d'informació. Better Consultants contactarà amb vostè en el termini màxim de dos dies laborables. Un cop establerta la comunicació, les dades de contacte del formulari adjunt seran esborrats.